کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اهل استعفا نیستم، عزل شدم

خبرگزاری فارس , 26 آبان 1391 ساعت 11:08

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه دومین روز از نخستین اجلاس سراسری تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهل استعفا نیستم و به دلیل اینکه مورد پسند وزارت کشور نبودم، عزل شدم.


وی افزود: ماجرای عزل من در ماه دهم در وزارت کشور صورت گرفت و از من خواستند استعفا دهم اما با صراحت اعلام کردم من خواستار خدمت به نظام بوده و اهل استعفا نیستم.
پورمحمدی با اشاره به توضیح خود در ماه سی و سوم حضورش در وزارت کشور گفت: این خوشایندی‌ها در چندین مرحله صورت گرفت تا آنجا که در ماه سی و یکم حضورم در وزارت کشور تودیع و با طی مراحل اداری و قانونی در ماه سی و سوم در قالب تودیع عزل شدم.
وی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به پرسشی مبنی بر التهابات بازار ارز و دلار تصریح کرد: روند صعودی تقاضا بر افزایش قیمت ارز و دلار تاثیر می‌گذارد؛ افزایش سفارشات، رقابت‌ها، نوع کالای مصرفی و همه اینها سبب ایجاد شوک در قیمت دلار در مقطع اخیر شده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور عنوان کرد: مدیریت صحیح با در نظرگیری تمام اصول و شاخص‌ها سبب ایجاد تعادل در قیمت ارز می‌شود.
پورمحمدی در رابطه با طرح سئوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور در حوزه ارز اظهار داشت: بحث ارز در زمره سئوال نمایندگان از رئیس جمهور است و هفته آینده به طور جدی مطرح می‌شود.
وی با بیان اینکه مدیریت صحیح و ولایتمدار سبب گله‌مندی برخی می‌شود، گفت: انجام هر کار صحیح بر مبنای قانون و ولایتمداری سبب گله‌مندی و شکایت عده‌ای می‌شود.
پورمحمدی ادامه داد: اجرای عدالت و احقاق حق ارزش تحقیر شدن را دارد و گله‌مندی از من و عملکرد من، مهر افتخاری بر کارنامه فعالیت بیش از سه دهه بنده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور صداقت و شفافیت در مدیریت را سرلوحه کار خود مطرح کرد.


کد مطلب: 14026

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/14026/اهل-استعفا-نیستم-عزل-شدم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir