کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیران فوتبالی ممنوع‌المصاحبه می‌شوند؟

21 آبان 1391 ساعت 10:13

این داستان که افراد برای مصاحبه کردن تلاش و ممارست عجیبی به خرج می‌دهند، در فدراسیون فوتبال به‌عنوان متولی این رشته نمود بیشتری دارد و به دلیل تصمیم گیرنده بودن این مرکز در موضوعات مهم فوتبالی، چنین روندی موجب شده تا یک دنیا تناقض و کلی نابسامانی حاصل شود.


 به گزارش ایسنا، جهان‌نیوز نوشت:موضوع مصاحبه کردن های سریالی افراد، به داستانی عجیب در فوتبال ایران مبدل شده است و گاهی برای سبقت گرفتن از هم، در مسیر مصاحبه با نشریات، خبرگزاری‌ها و صداوسیما دست به هر کاری می‌زنند.
در حالیکه در باشگاههای بزرگ جهان حتی اعضای هیات مدیره آن باشگاه‌ها به دلیل سکوت خود چهره‌های مطرحی محسوب نمی‌شوند، اما در ایران حتی دربان باشگاه‌ها، لیدرها و ... نیز برای مردم چهره‌هایی شناخته شده هستند؛ حال تصور کنید طرف مدیرعامل یا عضو هیات مدیره باشد!
این داستان که افراد برای مصاحبه کردن تلاش و ممارست عجیبی به خرج می دهند، در فدراسیون فوتبال به عنوان متولی این رشته نمود بیشتری دارد و به دلیل تصمیم گیرنده بودن این مرکز در موضوعات مهم فوتبالی، چنین روندی موجب شده تا یک دنیا تناقض و کلی نابسامانی حاصل شود.
بطور مثال در داستان اخیر جام حذفی شاهد این تناقض گویی‌های خنده دار هستیم و افراد در جایگاه های مختلف فدراسیون بسته به علایق و سلایق خود هر کدام یک جور اظهار نظر می‌کنند و برخی اظهارات به سوژه‌های طنز برای اهالی رسانه و علاقه‌مندان به فوتبال مبدل شده است.
طی دو روز گذشته اوج این نابسامانی‌ها را شاهد بودیم؛ وقتی که عده‌ای از اعضای فدراسیون به ضرس قاطع از برگزاری جام حذفی سخن می‌گفتند و برخی دیگر از این موضوع ابراز بی اطلاعی می‌کردند و جالب تر اینکه اعضای این فدراسیون مدت‌هاست که بر سر حضور در یک برنامه ورزشی تلویزیونی (پر انتقاد) با یکدیگر رقابت دارند و به تناوب در این برنامه حاضر می‌شوند که این هفته نیز نوبت رییس سازمان لیگ بود تا به استودیوی این برنامه برود و...
این اتفاقات موجب شده تا انتقادات فراوانی به ساز و کار فدراسیون شود و در همین راستا بین برخی مدیران این مجموعه نیز شکافهایی ایجاد شده است!
یک منبع آگاه در فدراسیون از دلخوری علی کفاشیان از این روند خبر داد و گفت: «قرار است بعد از بازی با ازبکستان برای جلوگیری از این نابسامانی‌ها یک تصمیم مهم گرفته شود که بر اساس آن دیگر اعضا اجازه اظهار نظر در هر موردی را نخواهند داشت و برخی مدیران فوتبال که حامیان علی کفاشیان نیز هستند با نظر خود او ممنوع المصاحبه خواهند شد.»


کد مطلب: 13478

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/13478/مدیران-فوتبالی-ممنوع-المصاحبه-می-شوند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir