رپورتاژ یک قالب بخصوص است که یک شرکت یا یک سازمان برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خودش به صورت بیطرف برای آن هزینه میکند.
; ?>; ?>
رپورتاژ آگهی چیست؟
4 تير 1399 ساعت 13:39
رپورتاژ یک قالب بخصوص است که یک شرکت یا یک سازمان برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خودش به صورت بیطرف برای آن هزینه میکند.
اگر برای اولین بار است کلمه رپورتاژ آگهی به گوشتان میخورد، میتوانیم به شما بگوییم رپرتاژ یک قالب بخصوص است که یک شرکت یا یک سازمان برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خودش به صورت بیطرف برای آن هزینه میکند. مدیر تبلیغات به مجله، روزنامه یا وبسایت برای فضای مورد نیاز جهت ارائه محتوای متن محور به مخاطب موردنظر نهایی هزینهای را پرداخت میکند.
از نظر ویکیپدیا رپورتاژآگهی به شکلی از آگهی گفته میشود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانهای تصور کنند که یک گزارش بیطرفه به آنها ارائه میشود، در حالی که آنچه آنها میبینند، میشنوند و میخوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبههای ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است.
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روشهای برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند. رپرتاژ به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب میخواند.
برای برخوردار شدن از مزایای رپورتاژ آگهی و انتشار آن در سایت ما اینجا را کلیک کنید و یا با شماره 09365666133 تماس حاصل نماید.
کد مطلب: 131676