; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - مقابله با قهرمانان دروغین از اهداف ماست - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مقابله با قهرمانان دروغین از اهداف ماست

25 خرداد 1399 ساعت 19:54

دبیر کمیته فنی و نماینده رئیس انجمن موی تای حرفه ای گفت: تنها مرجع معتبر موی تای حرفه ای، انجمن موی تای است که از این پس تمامی فعالیت های بین المللی و‌ جهانی را برنامه ریزی، نظارت و ساماندهی خواهد کرد.


دبیر کمیته فنی و نماینده رئیس انجمن موی تای حرفه ای گفت: تنها مرجع معتبر موی تای حرفه ای، انجمن موی تای است که از این پس تمامی فعالیت های بین المللی و‌ جهانی را برنامه ریزی، نظارت و ساماندهی خواهد کرد.
« محمد قربانی » ابتدا در مورد دو مسئولیت مهم خود در انجمن موی تای اظهار داشت: با حکم « جواد نصیری » ریاست انجمن موی تای، مسئولیت دبیری کمیته فنی و همچنین ریاست بخش حرفه ای انجمن به بنده محول شد که امیدوارم با برنامه ریزی، همدلی و مشارکت تمامی خانواده بزرگ موی تای کشور، بتوانم در این دو وظیفه خطیر، منشا خدمات برای ورزش کشورم باشم.

وی در ادامه، درباره بخش حرفه ای انجمن موی تای افزود: یکی از ورزش های مدال آور ایران در عرصه های بین المللی و جهانی، موی تای حرفه ای است که البته تاکنون و علی رغم این همه موفقیت، دچار برخی مشکلات بوده است. ما برای این که ورزشکاران، مربیان و تمامی مجموعه های فعال در بخش حرفه ای موی تای، ساماندهی شوند، از این پس برنامه ها و رویدادهای برون مرزی این عزیزان را نظارت خواهیم کرد تا هم دستاوردهای بهتر و بیشتری برای ورزش کشور حاصل شود و هم از سودجویی هایی همچون ظهور قهرمانان پوشالی و دروغین جلوگیری کنیم.
دبیر کمیته فنی انجمن موی تای با اشاره به اینکه موی تای و wmc زیر نظر فدراسیون جهانی فعالیت می کنند، ادامه داد: همان طور که فعالیت های انجمن در بخش آماتور زیرنظر فدراسیون جهانی ایفما انجام می شود، اقدامات قسمت حرفه ای انجمن نیز توسط فدراسیون جهانی، ساماندهی و البته رصد خواهد شد. از این رو، تمامی سازمان ها و مجموعه های فعال در بخش حرفه ای باید زیرنظر انجمن و بخش حرفه ای آن فعالیت کنند.
قربانی در پایان، به برنامه های آینده بخش حرفه ای انجمن موی تای در ابعاد مختلف بین المللی و جهانی اشاره کرد و یادآور شد: به زودی و طی فراخوانی سراسری، از تمامی قهرمانان، مربیان و فعالان ‌در این عرصه دعوت به همکاری و همچنین ارائه سوابق و رزومه خواهیم کرد. سپس با یک برنامه ریزی دقیق و با هماهنگی با فدراسیون جهانی موی تای، از مسابقات مختلف در اقصی نقاط جهان مطلع خواهیم شد تا بهترین ها و شایسته ترین فایترها را برای حضور در رویدادهای بین المللی شناسایی و اعزام کنیم.


کد مطلب: 131145

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/131145/مقابله-قهرمانان-دروغین-اهداف-ماست

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir