مرکز ارتباطات و امور بینالملل گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه شماره ۵ خود در طرح فروش فوقالعاده محصولات این گروه خودروسازی اعلام کرد که پاسخگویی به پرسشهای احتمالی متقاضیان ثبتنام در این طرح به صورت شبانهروزی و ۲۴ساعته انجام میشود.
اطلاعیه شماره ۵ مرکز ارتباطات گروه سایپا:
پاسخگویی به مشتریان سایپا ۲۴ساعته شد
5 خرداد 1399 ساعت 20:09
مرکز ارتباطات و امور بینالملل گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه شماره ۵ خود در طرح فروش فوقالعاده محصولات این گروه خودروسازی اعلام کرد که پاسخگویی به پرسشهای احتمالی متقاضیان ثبتنام در این طرح به صورت شبانهروزی و ۲۴ساعته انجام میشود.
مرکز ارتباطات و امور بینالملل گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه شماره ۵ خود در طرح فروش فوقالعاده محصولات این گروه خودروسازی اعلام کرد که پاسخگویی به پرسشهای احتمالی متقاضیان ثبتنام در این طرح به صورت شبانهروزی و ۲۴ساعته انجام میشود.
به گزارش سایپانیوز، بنابر این اطلاعیه، مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا (CRM) تا اطلاع بعدی، بهصورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در فرایند ثبتنام فروش فوقالعاده است.
متقاضیان خرید محصولات سایپا میتوانند جهت حل مشکلات و سوالات احتمالی در خصوص فرآیند طرح ثبتنام و احراز هویت، با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند.
همچنین سامانه پرسش و پاسخ به سوالات از طریق سایت اینترنتی شرکت سایپا به نشانی www.saipacorp.com برقرار است و مشتریان میتوانند با ثبت سئوالات خود در سامانه مذکور، پاسخهای لازم را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.
کد مطلب: 130032