کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماجرای دعوای چاوشی با همسر ابی

26 ارديبهشت 1399 ساعت 18:47

پس از انتشار ویدیویی که در آن ابراهیم حامدی از محسن چاوشی دلجویی کرده بود، این خواننده پاپ هم توییتی آشتی‌جویانه را منتشر کرد.


پس از انتشار ویدیویی که در آن ابراهیم حامدی از محسن چاوشی دلجویی کرده بود این خواننده پاپ هم توییتی آشتی‌جویانه را منتشر کرد.
یکی دو روزی است که "مهشید حامدی" همسر "ابراهیم حامدی" یا همان "ابی" و "محسن چاوشی"، در فضای مجازی یکدیگررا به واسطه پستهای اینستاگرامیشان زیر سوال برده اند. دعوا را البته "مهشید حامدی" آغاز کرد و در میان همدردی برای شهدای ناوچه کنارک، اشاره ای هم به پست "محسن چاوشی" کرد و آن را مصداق وحشیگری دانست. "محسن چاوشی" هم در جواب همسر ابی ترجیح داد "ابی" و گذشته اش را با سفر به عربستان سعودی زیر سوال ببرد. 

به گزارش مردم سالاری آنلاین، بااینحال ابی با انتشار یک ویدیو از چاوشی دلجویی کرد و از علاقه اش به کارهای چاوشی گفت و چاوشی نیز با لحنی کاملا متفاوت از آنچه با مهشید حامدی سخن گفته بود، نوشت: ای نای گلویت همچون نی داود،حکم آنچه تو گویی،من لال تو هستم.

 در حال حاضر، ظاهراً جنجال به پایان رسیده است اما تا همین لحظه هزاران کاربر ایرانی با الفاظ نامناسب سعی در دفاع ازهنرمند محبوب خود دارند. 


کد مطلب: 129425

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/129425/ماجرای-دعوای-چاوشی-همسر-ابی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir