شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برنامه های خود را تحت عنوان "امید 99 " در سال جهش تولیدبرمبنای ارائه خدمات نوین به مشتریان ، کسب سهم مناسب از بازار خدمات و قطعات ، افزایش رضایت مشتریان ترسیم کرده است .
ابلاغ برنامه راهبردی ایساکو تحت عنوان امید 99
1 ارديبهشت 1399 ساعت 10:40
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برنامه های خود را تحت عنوان "امید 99 " در سال جهش تولیدبرمبنای ارائه خدمات نوین به مشتریان ، کسب سهم مناسب از بازار خدمات و قطعات ، افزایش رضایت مشتریان ترسیم کرده است .
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برنامه های خود را تحت عنوان "امید 99 " در سال جهش تولیدبرمبنای ارائه خدمات نوین به مشتریان ، کسب سهم مناسب از بازار خدمات و قطعات ، افزایش رضایت مشتریان ترسیم کرده است .
ایکوپرس - شرکت ایساکو به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایرانخودرو، اهداف و راهبردهای سال 99 مجموعه را با توجه به نامگذاری این سال توسط مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» و در راستای نقشه راه 1407 خودهدفگذاری و به معاونتها و مدیریتهای این شرکت ابلاغ کرد.
براین اساس شرکت ایساکو میکوشد با ارایه خدماتی با کیفیت، پاسخگویی به نیاز دارندگان محصولات ایرانخودرو و افزایش سهم بازارِ خدمات و قطعات همچنان شرکتی پیشرو باشد و با ارتقاء سطح کیفی خدمات هوشمند و نوآورانه، به صورت روزافزون رضایت مشتریان خود را افزایش دهد.
در این راستا افزایش سهم بازار خدمات و قطعات، مهندسی هزینهها و بهرهوری منابع، یکپارچهسازی برنامههای عملیاتی در تمامی سطوح سازمان و درآمدزایی خدمات نوین تحت عنوان «امید 99» به عنوان راهبرد این شرکت در سال جاری طرحریزی شده است.
ایساکو امیدداردبا اجرای این برنامه ها ، افزایش اعتماد و رضایت مشتریان، بهبودکیفیت و زمان تعمیرات؛ و افزایش رضایت شبکه خدمات و مدیریت خودروهای متوقف و متوقع دست یابد.
برمبنای این گزارش ،دربرنامه های راهبردی شرکت ایساکو که تحت عنوان "امید 99 "ابلاغ شد، توسعه خدمات الکترونیکی در بستر دیجیتال، ارتقای مهارت پرسنل تعمیراتی با شناسایی نیازهای مهارتی و تخصصی موثر بر کیفیت تعمیرات، ارتقای بهرهوری نظارتی و عملکردی دفاتر منطقهای در بخش خدمات تعمیراتی نمایندگیها، هوشمندسازی اقدامات اصلاحی شبکه خدمات با بهرهگیری ازسیستمهای اطلاعاتی در دفاتر منطقهای، تقویت تصویر برند شرکت ایساکو با تمرکز بر ارایه خدمات رقابتی در ابعاد کیفی و قیمتی، همگنسازی سطح کیفی خدمات، مدیریت اثرات زیست محیطی از طریق پایش و جاریسازی دستورالعمل اجرایی چرخه حیات محصول در نمایندگیها شده است .
همچنین برنامهریزی و هماهنگی گسترده در حوزه بازاریابی و فروش با گروه صنعنی ایرانخودرو برای تامین داخلی بهینه قطعات مورد نیاز شبکه خدمات در سطح کشور و همچنین تامین اقلام به منظور صادرات به بازارهای هدف، توسعه و بهبود سیستمهای اطلاعاتی بین فرایندهای «بازاریابی و فروش» و «برنامهریزی تامین»، بازنگری و بهبود ساختار ارایه و فروش قطعات در شبکه فروشگاهی با توجه به روشهای نوین مدیرت شبکه و نظارت و پایش عملکرد فروشگاهها از منظر تعهد به برندایساکو، از دیگر برنامههای عملیاتی سال 1399 محسوب میشود.
کد مطلب: 127738