گروه بهمن در چارچوب اقدامات پیشگیرانه برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کمک به پویش اجتماعی مبارزه با این ویروس، خدمت غیر حضوری "موبایل سرویس" را در ایام نوروز هم ارائه می کند.
نرم افزار گروه بهمن، درگاه نوین دریافت خدمات
28 اسفند 1398 ساعت 18:46
گروه بهمن در چارچوب اقدامات پیشگیرانه برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کمک به پویش اجتماعی مبارزه با این ویروس، خدمت غیر حضوری "موبایل سرویس" را در ایام نوروز هم ارائه می کند.
گروه بهمن در چارچوب اقدامات پیشگیرانه برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کمک به پویش اجتماعی مبارزه با این ویروس، خدمت غیر حضوری "موبایل سرویس" را در ایام نوروز هم ارائه می کند.
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مشتریان می توانند در ایام نوروز از ۲۹ اسفند لغایت ۱۵ فروردین از ساعت ۸ الی ۱۶ با استفاده از خدمات موبایل سرویس و عدم مراجعه به نمایندگی ها، در محل مورد نظر خدماتی از جمله انجام سرویس های ادواری، تعویض لنت، تعویض تسمه ها و خدمات امدادی همچون عیب یابی، تعویض باتری و انجام کمک های اولیه در مواقع اضطراری را دریافت نمایند.
مشتریان می توانند از طریق تماس با شماره 48027-021 در ساعات اداری و همچنین با استفاده از اپلیکیشن و سایت گروه بهمن جهت دریافت این خدمت اقدام کنند.
دارندگان خودروهای گروه بهمن ميتوانند با مراجعه به سایت این شرکت، نرمافزار موبایل را دريافت و بر روي تلفن همراه خود نصب نمايند.
پس از ثبت اطلاعات اولیه در این نرم افزار، می توان خدماتی مانند ثبت درخواست امداد، سرویس در محل، نوبت دهی برای پذیرش خودرو، مشاهده قیمت قطعات و اجرت خدمات، بررسی اصالت قطعه و رهگیری خودروی ثبت نام شده را دریافت کرد.
از دیگر امکانات آن، مشاهده مشخصات محصولات گروه بهمن و کلیه سوابق تعميراتي خودرو مانند قطعات، خدمات و کار خارج از تعمیرگاه، ليست نمايندگيها به تفكيك استان و شهر، اعلام نزديكترين نمايندگي و... است.
کد مطلب: 125783