کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطر راه اندازی آزادراه تهران-شمال

23 بهمن 1398 ساعت 12:01

پلیس راهور ناجا اعلام کرد برابر هماهنگی‌های انجام شده با وزارت راه، از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز بخش جنوبی آزادراه تهران شمال از بزرگراه شهید همت به طور آزمایشی بازگشایی خواهد شد و امکان تردد خودروهای سواری شهروندان در آن وجود دارد.


پلیس راهور ناجا اعلام کرد برابر هماهنگی‌های انجام شده با وزارت راه، از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز بخش جنوبی آزادراه تهران شمال از بزرگراه شهید همت به طور آزمایشی بازگشایی خواهد شد و امکان تردد خودروهای سواری شهروندان در آن وجود دارد. این بازگشایی آزمایشی و موقتی بوده و فعلا به کامیون‌ها و موتورسیکلت‌ها اجازه تردد داده نخواهد شد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، پیش از این قرار بود اسفندماه شاهد راه اندازی این آزادراه باشیم اما دستور ناگهانی حسن روحانی در سخنرانی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که یادآور دستورات ناگهانی محمود احمدی نژاد بود موجب شد وزارت راه و شهرسازی مجبور به راه اندازی آن شود؛ آن هم در شرایطی که بارش برف در محورهای شمالی کشور موجب هشدار به رانندگان شده و سازمان هواشناسی هم اعلام کرده خطر احتمال سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی منتهی به شمال کشور وجود دارد! به نظر میرسد روحانی در روز مناسبی دستور باز کردن آزادراه تهران-شمال را نداده است؛ آن هم راه اندازی دو ساعته، که تنها یک کار تبلیغاتی اما خطرناک به نظر میرسد.


کد مطلب: 123668

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/123668/خطر-راه-اندازی-آزادراه-تهران-شمال

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir