کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گام بلند شاهرود در مسیر توسعه

21 بهمن 1398 ساعت 13:53

استاندار سمنان با اشاره به اجرایی شدن پروژه‌های متعددی در شهرستان شاهرود معتقد است که این شهرستان که از ظرفیت بالقوه بالایی برخوردار است، اینک در مسیر توسعه قدم گذارده است.


استاندار سمنان با اشاره به اجرایی شدن پروژه‌های متعددی در شهرستان شاهرود معتقد است که این شهرستان که از ظرفیت بالقوه بالایی برخوردار است، اینک در مسیر توسعه قدم گذارده است.
علیرضا آشناگردر آیین افتتاح همزمان دو پروژه آموزشی شهرستان شاهرود اظهار کرد: با اقدامات مناسب انجام شده شاهرود گام‌های بزرگ و بلندی در مسیر توسعه گذاشته است.
 وی با اشاره به افتتاح دو پروژه آموزشی شهرستان شاهرود گفت: تلاش جمعی برای تامین فضای آموزشی مناسب برای تحصیل و تقویت آینده سازان کشور ستودنی است.
استاندار سمنان با اشاره به افتتاح پروژه‌های آموزشی متعددی در سطح این استان در طول دهه فجر افزود: خوشبختانه تمامی این  پروژه های آموزشی که در شهرستان‌های مختلف استان در دهه فجر افتتاح شدند از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه همه این پروژه‌ها به وسائل آموزشی تجهیز شده‌اند تصریح کرد: ایجاد فضای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان از اولویت‌های استان در بخش آموزش و پرورش و حوزه آموزش است.
این مقام ارشد اجرایی با اشاره به تعدد پروژه‌های آماده افتتاح دهه فجر در استان خاطرنشان کرد: امسال شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 660 پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح استان بودیم.
وی با اشاره به تعدد پروژه‌های دهه فجر در شرق استان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به توسعه استان و خصوصا شرق استان توجه ویژه‌ای دارد.
استاندار سمنان با بیان اینکه برای تمامی پروژه هایی که افتتاح یا کلنگ زنی می شود باید مقدمات آن اعم از تامین اعتبار و ... مهیا شده باشد ، افزود: به همین دلیل افتتاح یا آغاز عملیات ساخت برخی از پروژه ها که تقریبا آماده بهره برداری یا کلنگ زنی بود، را به فرصتی دیگر موکول کردیم.
وی با اشاره به وجود پروژه‌های در حال احداث زیادی در استان گفت: افتتاح پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی شهرستان شاهرود که آماده بهره برداری بود ، بنا بر سفر یکی از مقامات کشوری به تاخیر افتاد و بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
آشناگر ادامه داد: یکی از پروژه های بزرگ شهرستان شاهرود تولید کاغذ از سنگ آهک است که امیدوارم بزودی عملیات احداث آن وارد فاز اجرایی شود.
استاندار سمنان با اشاره به وجود چنیدین پروژه راهسازی در شهرستان شاهرود تصریح کرد: انتظار می‌رود که مسوولان ذی‌ربط پروژه‌ها را با تلاش مضاعف به فرجام مناسبی برسانند.
وی با بیان اینکه شرق استان از ظرفیت بالایی در حوزه‌های مختلف و از جمله معدن و گردشگری و کشاورزی برخوردار است افزود: ما از سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در استان و از جمله در شرق استان حمایت ویژه خواهیم کرد.


کد مطلب: 123575

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/123575/گام-بلند-شاهرود-مسیر-توسعه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir