کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محمد مایلی‌کهن:

گهر بماند قهرمان لیگ است

خبرگزاری مهر , 8 آبان 1391 ساعت 20:14

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین گهر دورود پس از شکست برابر استقلال گفت: کمبودهای زیادی داریم که اگر بتوانیم با این شرایط این تیم را در لیگ برتر نگه داریم قهرمان لیگ خواهیم بود


محمد مایلی کهن که در فاصله کوتاهی پس از پذیرفتن سرمربیگری تیم فوتبال گهر به مصاف مدعی صدرنشینی لیگ برتر رفت، پس از شکست ۲ بر صفر عصر امروز دوشنبه تیمش برابر استقلال تهران گفت: همانطور که همه دیدند گهر کمبودهای زیادی دارد که باید تلاش کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.
وی با تمجید از حضور تماشاگران لرستانی در ورزشگاه آزادی گفت: وقتی این حمایت و محبت مردم را می بینم شرمنده می شوم. یقین بدانید که من برای این تماشاگران جانم را هم می دهم. امیدوارم همه کمک کنند تا بتوانیم با رفع نواقص و کمبودها گهر را به شرایط مطلوبی برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال گهر خاطرنشان کرد: به خاطر مشکلاتی که از قبل وجود داشته این تیم در ابتدای فصل خوب بسته نشده و کمبودهایی از نظر بازیکن دارد که باید در نیم فصل طبق قانون برطرف شود. سعی می کنیم تمام وجودمان را برای موفقیت این تیم بگذاریم و مشکلات را کمتر کنیم.
وی با بیان اینکه هنوز کار اصلی اش را در تیم گهر آغاز نکرده است خاطرنشان کرد: اگر زمان داشتم حتما از میان استعدادهای لرستان بازیکنانی را انتخاب می کردم که کمبود بازیکن تیم را جبران کنند. اما الان زمان مناسبی برای این کار نیست و باید در نیم فصل بازیکنانی بگیریم که کمک حال ما باشند.
محمد مایلی کهن با بیان اینکه اگر گهر با این شرایط در لیگ برتر بماند قهرمان لیگ محسوب می شود گفت: من اعتباری ندارم و مخلص مردم هستم اما هر چه در توان دارم را به کار خواهم گرفت تا بتوانم گهر را به شرایطی برسانیم که در رقابت های آینده نتایج بهتری کسب کند.
دیدار تیم های فوتبال استیل آذین گهر دورود و استقلال تهران در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با پیروزی ۲ بر صفر آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.


کد مطلب: 12268

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/12268/گهر-بماند-قهرمان-لیگ

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir