کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادارات تهران فردا تعطیل نیست

15 دی 1398 ساعت 14:40

استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان و شهر تهران فردا دوشنبه برای برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی تعطیل نیست اما مدیران با درخواست مرخصی کارکنان موافقت کنند.


استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان و شهر تهران فردا دوشنبه برای برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی تعطیل نیست اما مدیران با درخواست مرخصی کارکنان موافقت کنند.
«امین بابایی » مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اعلام این خبر به ایرنا گفت: شورای تامین استان برای برگزاری هرچه با شکوه و تسهیل حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان ایشان بررسی های لازم را انجام ومصوباتی را اعلام کرده و از جمله، از مدیران و مسئولان دستگاه ها و نهادها خواسته است با مرخصی کارکنان خود برای حضور در این مراسم موافقت کنند.
وی افزود: بر اساس این مصوبات، تمامی امتحانات دانشگاه ها و مدارس استان تهران حتی امتحانات سراسری و نهایی برای روز دوشنبه لغو شده است.
وی با بیان اینکه تدابیر امنیتی لازم در شورای تامین برای برگزاری این مراسم پیش بینی شده است، تصریح کرد: به شهرداری تهران نیز انجام تدابیر و اقدامات لازم در مسیر برگزاری مراسم تشییع ابلاغ شده است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت:با این حال، تمامی اقدامات این مراسم به صورت خودجوش و مردمی صورت می گیرد زیرا مردم خود را مرید و رهروی شهدا می دانند.از همین رو سعی دارند به میدان بیایند و در این مراسم حضور یابند.
بابایی تاکید کرد: با توجه به شور و اشتیاق مردم پیش بینی می شود مراسم تشییع با حضور میلیونی دوستداران و علاقه مندان این شهید والا مقام برگزار شود.
سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ساعت 1:20 دقیقه بامداد جمعه به همراه تعدادی از نیروهای حشدالشعبی از جمله معاون آن ابومهدی مهندس در حمله هوایی نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی، حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام و تاکید کردند که انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.
بناست مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید، روز دوشنبه 16 دی ماه از مقابل دانشگاه تهران برگزار و نماز میت بر پیکیر شهید با حضور رهبر معظم انقلاب اقامه شود.


کد مطلب: 121421

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/121421/ادارات-تهران-فردا-تعطیل-نیست

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir