کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برخورد با مدیریت گرمخانه منطقه 12

7 دی 1398 ساعت 14:26

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی بااشاره به گلایه‌های زنان کارتن خواب از رفتار نامناسب مدیریت گرمخانه منطقه 12 تهران گفت: در حال بررسی دقیق موضوع هستیم و اگر محرز شود که قصورهایی صورت گرفته در راستای حفظ حقوق مددجویان اقدام لازم را بدون اغماض انجام خواهیم داد.


سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی بااشاره به گلایه‌های زنان کارتن خواب از رفتار نامناسب مدیریت گرمخانه منطقه 12 تهران گفت: در حال بررسی دقیق موضوع هستیم و اگر محرز شود که قصورهایی صورت گرفته در راستای حفظ حقوق مددجویان اقدام لازم را بدون اغماض انجام خواهیم داد.
سید مالک حسینی در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت گرمخانه زنان در منطقه 12 تهران گفت: بعضا در بازدید از مراکز ویژه نگهداری زنان، بارها با گلایه‌های مبنی بر رفتار بد با این افراد در گرمخانه منطقه 12 روبرو شدیم که این مسئله سبب شد از حراست و بازرسی سازمان درخواست کنم که نسبت به بررسی این موضوع  ورود کند.
وی با تاکید بر اینکه گلایه زنان کارتن خواب از رفتار نامناسب مدیریت گرمخانه منطقه 12 بگونه ای بود که آنها عنوان کردند اصلا راغب نیستند که به این مرکز مراجعه کنند؛ گفت: دقت داشته باشید که  گرمخانه زنان منطقه 12  تنها مرکزی است که به صورت متمرکز  تحت مدیریت سازمان رفا، خدمات و مشارکت های اجتماعی اداره نمی‌شود.
حسینی با بیان اینکه در بررسی های قبلی مشخص شد که این گرمخانه نسبت به پذیرش زنان بالای 50سال و یا باردار  خودداری می کرد ، افزود: خوشبختانه با ورود به موقع سازمان رفاه بسیاری از مشکلات این مرکز از جمله ساعت پذیرش  و پذیرش افراد با شرایط خاص سنی و جسمی حل شد.
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با بیان اینکه مکاتبات متعددی برای متمرکز شدن این گرمخانه در سازمان رفاه، از حدود شش ماه پیش تاکنون با منطقه انجام شده و  منتظر تحویل این مرکز هستیم گفت: تلاش می کنیم با شفافیت و رعایت قانون به این موضوع رسیدگی کنیم.
وی همچنین تاکید کرد: بیشتر اتفاقات متوجه پیمانکار مرکز بوده که ما در حال بررسی دقیق موضوع هستیم و اگر محرز شود که قصورهایی صورت گرفته در راستای حفظ حقوق مددجویان اقدام لازم را بدون اغماض انجام خواهیم داد.
وی اضافه کرد: با هماهنگی هایی که در حال انجام است این اطمینان را میدهم که با تحویل مرکز یادشده به سازمان دیگر شاهد اختلالات گذشته نباشیم.
حسینی در پایان گفت: نگهداری اینگونه مراکز موضوعی تخصصی بوده و حساسیت بالایی دارد و هر گونه قصور احتمالی میتواند به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی مدیریت شهری آسیب جدی وارد کند برای همین تمام تلاش ما پاسداشت این اعتماد با  اطمینان بخشی به مردم از طریق ارائه خدمات شایسته به گروه های هدف است.


کد مطلب: 120904

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/120904/برخورد-مدیریت-گرمخانه-منطقه-12

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir