کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهمنی از پاسخگویی طفره می‌رود

3 آبان 1391 ساعت 9:32

نماینده مردم گناباد در مجلس گفت: رئیس بانک مرکزی به دلیل اینکه پاسخ درستی در ارتباط با مسائل ندارد به تازگی کم در جلسات حاضر می‌شود و از پاسخگویی فرار می‌کند.


حجت‌الاسلام محمد رجایی در گفت‌وگو با فارس در مشهد در ارتباط با عدم حضور بهمنی رئیس کل بانک مرکزی در مجلس اظهار کرد: آنچه که به مجلس در این باره اعلام شده این است که به خاطر جلسه پول و اعتبار بوده که بهمنی در جلسه دیروز حاضر نشده‌ است.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی افزود: اصولاً ایشان به تازگی کم در جلسات حاضر می‌شوند چون پاسخ درستی در ارتباط با مسائل ندارند و برداشت کمیسیون به این شکل است که از پاسخگویی فرار می‌کنند.

رجایی خاطرنشان کرد: در جلساتی که در گذشته برگزار شد بنا بود ایشان حضور داشته باشند و نیامدند به خاطر اینکه بهمنی بتواند در جلسه حاضر شود جلسه ساعت ۲ گذاشته شد که متاسفانه باز هم حضور نیافتند.

وی در ارتباط با آخرین آمار بانک جهانی که در فضای کسب و کار ایران را از بین ۱۸۵ کشور رتبه ۱۴۵ داده‌اند، گفت: بانک جهانی فاکتورهایی مانند رقابت‌پذیری را لحاظ می‌کند که این مسائل در کشور ما ضعیف است ولی باید روی آن کار تأمل کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به کارهای کمیسیون اقتصادی در راستای فضای کسب و کار کشور اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی بررسی قانون نظام صنفی را با رویکرد فضای اصل ۴۴ قانون اساسی که اقتصاد را به سمت خصوصی می‌برد انجام می‌دهد اختیار بیشتری به اتحادیه‌ها داده می‌شود و اگر این قانون آماده شود تاثیر مثبتی در فضای کسب و کار کشور می‌گذارد.


کد مطلب: 11720

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/11720/بهمنی-پاسخگویی-طفره-می-رود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir