در حالی که شبکه ساتنا بانک ملی در روزهای اخیر با اختلال مواجه است، این بانک ضمن عذرخواهی از مشتریان، دلیل این موضوع را بروز مشکل در سرورهای شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد.
بانک ملی از مشتریان خود عذرخواهی کرد
2 آبان 1398 ساعت 21:05
در حالی که شبکه ساتنا بانک ملی در روزهای اخیر با اختلال مواجه است، این بانک ضمن عذرخواهی از مشتریان، دلیل این موضوع را بروز مشکل در سرورهای شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد.
در حالی که شبکه ساتنا بانک ملی در روزهای اخیر با اختلال مواجه است، این بانک ضمن عذرخواهی از مشتریان، دلیل این موضوع را بروز مشکل در سرورهای شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، چند روزی است که شبکه ساتنا بانک ملی ایران با مشکل مواجه شده و عملیات بانکی تعدادی از مشتریان این بانک را مختل کرده است.
بر همین اساس پیگیریهای خبرنگار ایسنا از بانک ملی حاکی از آن است که این مشکل مربوط به سرورهای شرکت خدمات انفورماتیک است که وظیفه سرویسدهی عمده بانکهای ایرانی را دارد.
در عین حال بانک ملی ایران پس از این پیگیریها به دلیل قطعیهای مکرر و مشکلات موجود در ساتنا در روزهای اخیر از همکاران و مشتریان این بانک عذرخواهی کرده است.
در اطلاعیه این بانک آمده است که دلیل قطعیهای یادشده وجود مشکلات در سرورهای شرکت خدمات انفورماتیک بوده که بخش اعظمی از آن حل شده و بنابر اعلام مدیران شرکت مذکور مابقی مشکلات تا ساعات آینده حل خواهد شد. این در حالی است که پیگیریهای ایسنا از شرکت خدمات انفورماتیک تاکنون بینتیجه مانده است.
کد مطلب: 117080