کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار فایل صوتی منتسب به نوشین جعفری

4 شهريور 1398 ساعت 18:47

بی‌بی‌سی از شیوا نظر‌آهاری یک ایرانی در حال تحصیل در خارج کشور نقل کرده که از اکانت خصوصی اینستاگرام نوشین جعفری که از سه هفته پیش در بازداشت است، یک “پیام صوتی” دریافت کرده است.


بی‌بی‌سی از شیوا نظر‌آهاری یک ایرانی در حال تحصیل در خارج کشور نقل کرده که از اکانت خصوصی اینستاگرام نوشین جعفری که از سه هفته پیش در بازداشت است، یک “پیام صوتی” دریافت کرده است.
به گزارش انصاف نیوز، در بخشی از این فایل صوتی خانم جعفری از خانم نظرآهاری می‌خواهد تا پسورد یک حساب توییتری به نام «یار دبستانی» را که در زمان بازداشتش برخی کاربران اصولگرا آن را مرتبط با خانم جعفری دانسته بودند، بدهد تا از “فشارها” رهایی پیدا کند.
خانم نظرآهاری در گفتگو با بی‌بی‌سی فارسی با تاکید بر اینکه تا سه هفته پیش و همزمان با بازداشت خانم جعفری او هیچ اطلاعی از این اکانت نداشته است، گفت: “نوشین در ابتدای این فایل صوتی با گفتن اینکه تحت فشار است، تلویحا عنوان می‌کند بقیه حرفهایش هیچ اعتباری ندارد.”
او با ادعای اینکه «برای جمع کردن این پرونده می‌خواهند آن را به یک نفر که خارج از ایران است منتسب کنند»، گفته که او چندین ماه است با دوری از فضای پرآشوب ایران خارج از این کشور در حال تحصیل است و برایش مهم بوده که بتواند به ایران بازگردد، “اما در عرض یک روز زندگیم با این پیام صوتی زیر و رو شده است.”
نظرآهاری که تاکنون چندین بار بازداشت و زندانی هم شده است، همچنین تاکید کرد: “سابقه فعالیت من مشخص است و پرونده فعالیت من در وزارت اطلاعات موجود است. یک خط یا یک نوشته از من پیدا نمی‌شود که در آن به اعتقادات مردم توهینی کرده باشم.”
او در اینستاگرام خود ضمن انتشار پیام صوتی منتسب به نوشین جعفری که تاریخ آن چهارشنبه‌ی گذشته بوده، پیامی که خودش نیز در پاسخ به اکانت نوشین جعفری فرستاده را منتشر کرده است. او در این پیام چندبار تصریح می‌کند که با حساب توییتری یار دبستانی هیچ ارتباطی نداشته است و آن را حساب توییتری «هتاک» می‌خواند.


کد مطلب: 113585

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/113585/انتشار-فایل-صوتی-منتسب-نوشین-جعفری

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir