مشتریان تلفن ثابت میتوانند از این پس برای دریافت و پرداخت هزینه کارکرد تلفن ثابت خود با سامانه ۲۰۰۰ تماس بگیرند.
چرا ۲۰۰۰ جایگزین ۱۸۱۸ شد؟
10 مرداد 1398 ساعت 9:33
مشتریان تلفن ثابت میتوانند از این پس برای دریافت و پرداخت هزینه کارکرد تلفن ثابت خود با سامانه ۲۰۰۰ تماس بگیرند.
مشتریان تلفن ثابت میتوانند از این پس برای دریافت و پرداخت هزینه کارکرد تلفن ثابت خود با سامانه ۲۰۰۰ تماس بگیرند.
به گزارش ایسنا، شرکت مخابرات تهران اعلام کرده با توجه به تجمیع کدهای مخابراتی، مشتریان مخابرات منطقه تهران، جهت پرداخت قبوض تلفن ثابت به جای شماره 1818 با سامانه 2000 تماس بگیرند.
با راهاندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه بانک و یا خودپرداز وجود نداشته و تمام مشتریان میتوانند با داشتن یکی از کارتهای بانکی عضو شتاب و رمز دوم و با شماره گیری سامانه ۲۰۰۰، در حداقل زمان ممکن نسبت به دریافت کارکرد هزینه قبوض تلفن خود اقدام و از همین طریق نیز بدهی صورتحساب خود را پرداخت کنند.
بنا بر اعلام، با توجه به ضرورت یکپارچهسازی سیستمهای پرداختی و ضرورت مشتری مداری، سامانه ۲۰۰۰ علاوه بر خدمات اختصاصی مخابرات و همراه اول، امکان پرداخت قبوض گاز، برق، آب و فاضلاب، عوارض شهرداری و قبوض جریمه را نیز فراهم کرده است.
کد مطلب: 112260