کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساخت اولین مدرسه سبز کشور در یزد

7 مرداد 1398 ساعت 16:47

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد گفت:‌ اولین مدرسه سبز با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در یزد ساخته می‌شود.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد گفت:‌ اولین مدرسه سبز با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در یزد ساخته می‌شود.
«محمدرضا عارفی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، عملیات اجرایی ساخت اولین مجتمع آموزشی مدرسه سبز در استان یزد در منطقه سید گلسرخ یزد با زیر بنای 10 هزار متر مربع با اعتبار 15 میلیارد تومان از اعتبارات ملی آغاز شد.
وی ارتقاء شاخص‌های زیست محیطی در فضاهای آموزشی را از جمله اهداف این مدرسه دانست و افزود: کاهش آلایندگی‌های ناشی از مصرف انرژی را یکی از ویژگی‌های این مدرسه دانست و افزود:  همچنین زیرساخت‌های آن بر اساس شاخص‌های محیط زیست، هوشمندسازی خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت:‌ در مدرسه سبز آموزه‌های مربوط به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی در قالب دوره‌های مختلف و نیز نحوه مصرف بهینه در بخش‌های گوناگون به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.
عارفی در پایان با اشاره به این‌که ساخت و توسعه مدارس سبز به عنوان یکی از رویکردهای اصلی سازمان نوسازی مدارس کشور دردستور کار جدی قرار دارد گفت: ساخت مدرسه سبز با هدف تعالی و بروزشدن فضاهای آموزشی که در سطح بین‌المللی است اجرا خواهد شد.


کد مطلب: 112080

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/112080/ساخت-اولین-مدرسه-سبز-کشور-یزد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir