ارتباطات و اطلاعات بیمهای باید به روز، کار آمد و در بستر الکترونیک باشد تا روند خدمات رسانی به مردم تقویت شود
رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ
صنعت بیمه امانتدار اعتماد مردم است
31 تير 1398 ساعت 9:35
ارتباطات و اطلاعات بیمهای باید به روز، کار آمد و در بستر الکترونیک باشد تا روند خدمات رسانی به مردم تقویت شود
ارتباطات و اطلاعات بیمهای باید به روز، کار آمد و در بستر الکترونیک باشد تا روند خدمات رسانی به مردم تقویت شود |
به گزارش مردم سالاری آنلاین،غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه"الکامپ" با اعلام این مطلب افزود: سرعت در ارائه خدمات و تسهیل ارتباطات از نیازهای جدی یک جامعه مدرن و رو به جلو محسوب میشود و صنعت بیمه به دلیل ارتباط بی واسطه با مردم باید در این عرصه پیشتاز باشد. رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از دریافت عنوان نخست و جایزه ویژه توسط مرکز فن آوری ارتباطات و اطلاعات بیمه مرکزی در حوزه "خدمات رسانی در بستر الکترونیک" در بین یکصد و پنج سازمان دولتی، تصریح کرد: بلوغ خدمات الکترونیکی میتواند زمینه ساز بهره گیری از تمامی ظرفیتهای صنعت بیمه کشور و در نهایت افزایش ضریب نفوذ در جامعه باشد. وی از صنعت بیمه به عنوان امانتدار اطمینان و اعتماد مردم یاد کرد و افزود: تبادل اطلاعات بین دستگاههای مرتبط از الزامات سرعت، دقت و صحت در ارائه خدمات است که باید ضمن رعایت حقوق بیمه گذاران این مبادلات صورت بگیرد. رییس شورای عالی بیمه در حاشیه این بازدید با مدیران استارت آپهای بیمهای به گفتگو نشست و با ارائه رهنمودهایی شخصا برای رفع ابهامها و مشکلات آنان دستور لازم را صادر کرد. |
کد مطلب: 111590