شهردار تهران با بیان اینکه پل گیشا دیگر مقاومت لازم را نداشت و به فرسودگی کامل رسیده بود، از اجرای طرحی به عنوان زیرگذر در ادامه بزرگراه جلال آل احمد همزمان با برداشته شدن پل گیشا خبر داد و گفت: تا زمانی که پروژه به بهرهبرداری برسد مسیرهای جایگزین سنجیده شده است و تلاش میکنیم تا با همکاری مأموران پلیس راهور ترافیک این محدوده کاهش پیدا کند.
شهردار تهران با بیان اینکه پل گیشا دیگر مقاومت لازم را نداشت و به فرسودگی کامل رسیده بود، از اجرای طرحی به عنوان زیرگذر در ادامه بزرگراه جلال آل احمد همزمان با برداشته شدن پل گیشا خبر داد و گفت: تا زمانی که پروژه به بهرهبرداری برسد مسیرهای جایگزین سنجیده شده است و تلاش میکنیم تا با همکاری مأموران پلیس راهور ترافیک این محدوده کاهش پیدا کند.
به گزارش ایسنا، امروز (چهارشنبه) هشتمین جشنواره ملی مدیریت پروژه با حضور شهردار تهران، رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران، دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه تربیتمدرس و مدیرعامل مترو تهران در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
در حاشیه این نشست پیروز حناچی، شهردار تهران در جمع خبرنگاران درباره مسدود شدن پل گیشا، اظهار کرد: پل گیشا در دهه پنجاه و به مناسبت بازیهای آسیایی به طور موقت ساخته شد و در طول این سالها به صورت وصله پینه سرپا نگه داشته شد. این پل دیگر مقاومت لازم را نداشت و به فرسودگی کامل رسیده بود.
وی با بیان اینکه امنیت اصلی مهم است و باید به آن توجه میشد، از اجرای طرحی به عنوان زیرگذر در ادامه بزرگراه جلال آل احمد همزمان با برداشته شدن پل گیشا خبر داد و گفت: مطمئناً اجرای این دو پروژه همزمان مشکلاتی برای شهروندان ایجاد خواهد کرد، به همین دلیل پیش بینی کرده بودیم اجرای این دو طرح همزمان با تعطیلی مدارس باشد و تلاش میکنیم بخشی از پروژه پیش از آغاز سال تحصیلی به بهرهبرداری برسد.
شهردار تهران با بیان اینکه ۳۰ درصد حجم ترافیک تهران با آغاز سال تحصیلی افزایش پیدا میکند، تصریح کرد: تا زمانی که پروژه به بهرهبرداری برسد مسیرهای جایگزین سنجیده شده است و تلاش میکنیم تا با همکاری مأموران پلیس راهور ترافیک این محدوده کاهش پیدا کند.
وی در ادامه از شهروندان تهران بابت مشکلات به وجود آمده عذرخواهی کرد و درباره زمان بازگشایی زیرگذر گفت: قطعاً این پروژه زمانبندی دارد و تاکنون هم ۳۵ درصد از مسیر اجرایی آن طی شده که در زیر زمین بوده و برای مردم قابل رؤیت نیست.
حناچی همچنین تاکید کرد که تا پایان امسال این پروژه به بهرهبرداری میرسد.
شهردار تهران در ادامه با بیان اینکه ۸۰ درصد آلودگی شهر تهران به واسطه استفاده از سوخت فسیلی است که ۴۰ درصد آن مربوط به خودروها و مسافربرهای شخصی است، گفت: یکی از راهکارهایی که برای کاهش آلودگی هوا اندیشیده شده است بحث محدودیت در عبور و مرور خودروهای شخصی است که این زمانی به نتیجه میرسد که پروسه حمل و نقل عمومی هم به درستی کار خود را اجرا کند.