کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهمنی از وضعیت ارزی کشور به مجلس گزارش می‌دهد

خبرگزاری فارس , 8 مرداد 1391 ساعت 12:17

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: رئیس کل بانک مرکزی روز سه‌شنبه برای ارائه عملکرد ارزی و درآمدهای ارزی در قانون بودجه به کمیسیون برنامه و بودجه دعوت شده است.


قاسم عزیزی با بیان اینکه وزیر اقتصاد هفته گذشته در جلسه علنی صحن مجلس حاضر شده و به پرسش‌های نمایندگان پاسخ داد، گفت: بررسی مسائل و مشکلات جاری اقتصاد کشور روز سه‌شنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص مسائل تولیدی و ساماندهی ارز با مسئولان ذیربط‌ انجام می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه یادآور شد: همچنین روز سه‌شنبه در کمیسیون برنامه و بودجه از معاونان برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و نیز معاون امور مجلس رئیس‌جمهور دعوت شده تا در مورد طرح‌های مهر ماندگار، موارد و مستندات قانونی و منابع مالی گزارشی به نمایندگان مردم در کمیسیون برنامه و بودجه ارائه کنند.

نماینده شازند در مجلس افزود: همچنین از رئیس کل بانک مرکزی دعوت شده است، روز سه‌شنبه در کمیسیون برنامه و بودجه حاضر شده و گزارش درآمد ارزی کشور و پیش‌بینی درآمدهای ارزی در قانون بودجه ۹۱ را به اعضای کمیسیون ارائه نماید.

وی با بیان اینکه صندوق توسعه ملی طبق قانون باید هر سه ماه یکبار گزارش عملکرد خود را به کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه بودجه مجلس ارائه کند، گفت: یک گزارش مقدماتی از سوی صندوق توسعه ملی به کمیسیون ارائه شده است.

عزیزی همچنین در مورد طرح رئیس ‌کمیسیون اقتصادی در مورد نرخ ارز گفت: این مسئله هنوز در حد طرح نیست، بلکه مباحث مقدماتی و خامی تهیه شده که درصدد هستند با مرکز پژوهش‌های مجلس رایزنی کرده و سپس طرحی برای رفع مشکلات ارزی کشور تهیه و به مجلس تقدیم کنند.


کد مطلب: 1088

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/1088/بهمنی-وضعیت-ارزی-کشور-مجلس-گزارش-می-دهد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir