کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مداخله نظامی، باعث افراط گرائی

خبرگزاری واحد مرکزی خبر , 25 مهر 1391 ساعت 6:25

نماینده کشورمان نزد سازمان ملل متحد در نشست ماهانه شورای امنیت درباره تحولات خاورمیانه گفت: جمهوری اسلامی ایران معتقد است بحران کنونی سوریه فقط با تقویت روند سیاسی و گفتگوهای ملی قابل حل و فصل است.


 محمد خزاعی افزود: این روند نیز باید تحت نظارت منطقه ای و بین المللی با برقراری گفتگوی ملی میان مخالفان و حکومت سوریه برای ایجاد روند سیاسی مسالمت آمیز صورت گیرد.
نماینده کشورمان نزد سازمان ملل، اوضاع سیاسی و امنیتی کنونی خاورمیانه را خطرناک خواند و گفت: بیشتر تهدیدهای موجود در این منطقه، از تروریسم، افراط گرائی، نظامی شدن و وجود زرادخانه هسته ای رژیم صهیو نیستی ناشی می شود.
وی افزود: در این اوضاع، هرگونه اشتباه محاسبه، تصمیم غلط و مداخله نظامی، تنها باعث افزایش افراط گرائی، تروریسم و در گیری های فرقه ای در منطقه می شود.
خزاعی اوضاع کنونی سوریه را حساس خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران معتقد است هرگونه مداخله نظامی خارجی علیه سوریه، تنها بحران موجود را بدتر و زمینه گسترش ناامنی به دیگر کشورهای منطقه را فراهم می کند.
نماینده کشورمان نزد سازمان ملل با اشاره به دیدارهای اخیر اخضر ابراهیمی با مقامات کشورمان گفت: تهران در چارچوب آنچه به نماینده ویژه مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب در امور سوریه اعلام کرده است، از اقدامات اخضر ابراهیمی حمایت می کند.


کد مطلب: 10829

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/10829/مداخله-نظامی-باعث-افراط-گرائی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir