در سالهای گذشته اکران نوروزی و به دنبال آن اکران دوم نوروز بهترین زمان برای فصل نمایش فیلمها بود و امسال نیز با توجه به اینکه اکران دوم نوروز با ماه رمضان همزمان شده است مخاطبان و سینماداران انتظار فروش بهتری داشتند اما در عمل این اتفاق رخ نداد.
افت ۳۰ درصدی فروش فیلمها
28 ارديبهشت 1398 ساعت 20:03
در سالهای گذشته اکران نوروزی و به دنبال آن اکران دوم نوروز بهترین زمان برای فصل نمایش فیلمها بود و امسال نیز با توجه به اینکه اکران دوم نوروز با ماه رمضان همزمان شده است مخاطبان و سینماداران انتظار فروش بهتری داشتند اما در عمل این اتفاق رخ نداد.
در سالهای گذشته اکران نوروزی و به دنبال آن اکران دوم نوروز بهترین زمان برای فصل نمایش فیلمها بود و امسال نیز با توجه به اینکه اکران دوم نوروز با ماه رمضان همزمان شده است مخاطبان و سینماداران انتظار فروش بهتری داشتند اما در عمل این اتفاق رخ نداد.
به گزارش ایلنا، رئیس انجمن سینماداران، محمدقاصد اشرفی، با اشاره به وضعیت اکران فیلمها در ماه رمضان امسال گفته است که متاسفانه بر خلاف آنچه که تصور و برنامهریزی میشد، فیلمهای اکران دوم در فروش تا امروز موفق نبودند و نتوانستند مخاطبان را به سینما جذب کنند. میزان فروش فیلمها در ماه رمضان در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ حدود ۳۰ درصد افت داشته که این میزان افت بسیار بالاست و حتی در نحوهی مدیریت سالنهای سینمایی و پوشش هزینههای آنها تاثیر مستقیم گذاشته و آن را با مشکل مواجه کرده است.
کد مطلب: 107913