کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادعای اختلاس در حزب الله

سايت خبری انتخاب , 24 مهر 1391 ساعت 14:28

رسانه های عربی ادعا کردند: مدیر مالی شبکه تلفن حزب الله با اسناد طبقه بندی شده به اسرائیل پناهنده شد.


به گزارش بازتاب، ماه گذشته روزنامه لبنانی "الجمهوریه" با انتشار گزارشی مدعی اختلاسی بی سابقه در حزب الله لبنان شد و افزود که ایران گروهی از متخصصان امور مالی وابسته به سازمان های امنیتی خود را به لبنان فرستاده تا حساب های مالی حزب الله را بررسی کرده و درباره سوء استفاده مالی در این حزب تحقیق کنند. این روزنامه از بازداشت حسین فحص از رهبران حزب الله و مدیر مالی شبکه تلفن وابسته به حزب و ۴ تن دیگر که اسامیشان اعلام نشد، خبر داده بود.

اکنون برخی منابع عربی از پناهنده شدن حسین فحص به همراه اسناد و اطلاعات طبقه بندی شده به اسرائیل خبر داده اند. انتشار خبر پناهندگی حسین فحص تا به این لحظه از سوی مقامات حزب الله تکذیب نشده است.

در همین حال منابع امنیتی اسرائیل نسبت به گزارش شبکه تلویزیونی "العربیة" که در آن آمده بود یک عضو ارشد و مسئول امور مالی حزب الله به خاک اسرائیل گریخته و در این کشور پناه گرفته، ابراز بی اطلاعی کردند.

بنا براین گزارش روزنامه "عکاظ"، چاپ عربستان سعودی نوشته بود که مهندس مخابرات ۲۹ ساله حزب الله لبنان همراه با اسناد و مدارک محرمانه و میلیون ها دلار پول نقد از لبنان گریخته و به اسرائیل پناهنده شده است.


کد مطلب: 10745

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/10745/ادعای-اختلاس-حزب-الله

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir