کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعزام ۱۰۰ امدادگر به بهشهر

خبرگزاری مهر , 22 مهر 1391 ساعت 19:06

جانشین ستاد مدیریت بحران مازندران از اعزام ۱۰۰ امدادگر به مناطق سیل زده بهشهر خبر داد.


سید عیسی هاشمی حیدری درخصوص سیل شهرستان بهشهر اظهار داشت: سیل به معابر عمومی شهرستان بهشهر نفوذ پیدا کرد و چندین واحد مسکونی و تجاری را دچار خسارت کرد.

وی با بیان اینکه ۳۰ واحد مسکونی این شهرستان بر اثر جاری شدن سیل تخریب شد، افزود: ۳۰۰ واحد مسکونی دیگر بر اثر گل ولای و سیلاب تخریب شد.

هاشمی، میزان بارندگی بهشهر را ۹۰ میلیمتر با سرعت باد ۷۲ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و اظهارداشت: بر اثر این حادثه شش نفر جان باخته و ۳۵ نفر زخمی شدند که از این تعداد ۲۹ نفر از مراکز درمانی مرخص شده و مابقی بستری می باشند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مدارس بهشهر تعطیل است، عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ امدادگر و ۲۲ گروه امدادی از شهرستان های همجوار ساری، نکا و قائم شهر به مناطق سیلزده اعزام شدند.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: فراخوانی نیروهای امدادی، تشکیل گروه های تجسس و جستجو، اعزام ماشین آلات سنگین، توزیع مایحتاج اولیه و عمومی، اجرای عملیات پاکسازی و شستشوی خیابان ها و معابر، تشکیل جلسه مدیریت بحران شهرستان در ساعات اولیه و جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در بهشهر از جمله اقدامات انجام شده تاکنون است.

وی با بیان اینکه به تعداد بیش از ۹۰ دستگاه وسایل نقلیه سبک و سنگین خسارت کلی وارد شد افزود: علاوه بر این به ابنیه فنی راه اعم از پلها، دیواره حفاظتی و آسفالت، اراضی کشاورزی و واحدهای دامی، مراکز تجاری و آموزشی و واحدهای مسکونی و تاسیسات شهری خسارت زیادی وارد شده که میزان آن پس از بررسی دقیق اعلام خواهد شد.


کد مطلب: 10470

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/10470/اعزام-۱۰۰-امدادگر-بهشهر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir