کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بوش و کری عضو انجمن جمجمه و استخوان هستند!

انجمن‌های مخفی و نظام خدمات درمانی اوباما

20 آذر 1395 ساعت 19:58

با انتخاب «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس‌جمهور بعدی ایالات متحده، همه در انتظارند که وی به وعده‌های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشاند.


با انتخاب «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس‌جمهور بعدی ایالات متحده، همه در انتظارند که وی به وعده‌های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشاند.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، یکی از این وعده‌ها مربوط به قول او مبنی بر لغو طرح خدمات درمانی اوباما معروف به Obama Care است که زمان تصویب آن هم جنجال زیادی برپا شده بود. قبل و بعد از تصویب لایحه مزبور که اوباما آن را یکی از بزرگترین دست‌آوردهای دولت خود می‌داند، تحلیل‌های زیادی در رسانه‌های جمعی مطرح شدند. در ادامه یادداشتی از جی وایدنر می خوانید که از منظری متفاوت و کمتر دیده شده این طرح را بررسی می‌کند.
*****
حتما نام انجمن‌های مخفی از قبیل جمجمه و استخوان، انجمن‌های مخفی باستانی ژرمنی و سنگ‌های راهنمای جرجیا را شنیده‌اید. اما این انجمن‌ها چه وجه اشتراکی با نظام خدمات درمانی دارند؟ پاسخ، تاریخ 22 مارس است. انجمن سنگ‌های راهنمای جرجیا در روز 22 مارس 1980 این نام را برای خود برگزید. نخستین فرمان منقوش شده بر روی سنگ‌ها، تعهدی بود مبنی بر اینکه جمعیت جهان باید به کمتر از 500 میلیون نفر برسد. همچنین روز 22 مارس 2010 (به زمان معیار جهانی) تاریخی بود که در آن طرح نظام سلامت، سرانجام در ایالات متحده به تصویب رسید. (زمان جهانی همان زمان معیار گرینویچ است که مورد استفاده انجمن ایلیومیناتی نیز می‌باشد.)
تاریخ 22/3 یا همان بیست‌ودوم مارس، عددی مقدس برای انجمن استخوان و جمجمه -یک انجمن مخفی در دانشگاه ییل که رهبران ایالات متحده و جهان را تربیت می‌کند- محسوب می شود. وقتی «تیم راسرت» از «جرج دبلیو. بوش»، رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده پرسید که عدد 322 برای انجمن استخوان و جمجمه چه معنایی دارد، وی پاسخ داد که این یک راز است. سناتور «جان کری» که در انتخابات سال 2004 رقیب جرج بوش بود نیز یکی از اعضای این انجمن فوق سری است. وی نیز از پاسخ به پرسش ما درباره معنای عدد 322 طفره رفت.
استخوان و جمجمه، یک سازمان ژرمنی است که با موفقیت از طریق اقیانوس اطلس نقل مکان کرد و در اوایل قرن نوزدهم خود را به ایالات متحده رساند. وقتی به مهندسی معکوس انجمن‌های مخفی که نسخه ژرمنی انجمن استخوان و جمجمه هم زاییده آنهاست بپردازید، ارتباط عجیبی با کره مارس (مریخ) در آنها می‌بینید.
مارس تنها ماهی از سال است که نام یک سیاره از منظومه شمسی بر آن نهاده شده است. همچنین این ماه مشتمل بر نخستین روز از فصل بهار و نخستین روز از برج حمل در تقویم منطقه‌البروج است که در زبان یونانی نماد کره مریخ و منشأ نام مارس قلمداد می‌شود.
عدد 322 از اهمیت اساسی برای انجمن‌های مخفی به خصوص استخوان و جمجمه که آن را بر رور در مقر خود در دانشگاه ییل حک کرده است، برخوردار است. این عدد در واقع نمایانگر تاریخ 22 مارس است. کیمیاگر معروف «فولکانلی» نیز از اعضای یک انجمن مخفی در اروپا بود. او از یک جمعیت سری برگزیدگان سخن گفته که بر دنیا حکم می‌رانند. وی در کتاب پیچیده‌ای که به نام «راز کلیسای جامع» نوشته می‌گوید یک دانش سری به نام کیمیا وجود دارد که فقط نخبگان برگزیده‌ای آن را درک می‌کنند. وی همچنین می‌گوید که تمام کیمیاها در برج حمل (مارس) آغاز می‌شوند.
بنا به دلایلی این انجمن‌های مخفی در تأکید بر تاریخ 22 مارس، اتفاق نظر دارند. شاید به این دلیل که ارتباط خاصی میان این انجمن‌ها و کره مریخ وجود دارد. سنگ‌های رازآلود راهنمای مستقر در جرجیا، سال 1980 توسط شخص مرموزی به نام «آر. سی. کریستیان» ساخته شدند. آنهای ستون‌هایی گرانیتی هستند که مجموعه جدیدی از ده فرمان بر آنها نقش بسته است. اینها قواعدی جدید برای آینده هستند. در حالی که اکثر این فرمان‌ها به نظر معقول می‌رسند، یکی از فرمان‌ها موجب می‌شود انسان به این فکر بیفتد که بر سر این جهان دارد می‌آید و این انجمن‌های مخفی در حقیقت چه هدفی را دنبال می‌کنند. این همان فرمان نخست است که می‌گوید جمعیت جهان باید به پانصد میلیون نفر کاهش یابد.
آر. سی. کریستیان یک نام جعلی است و فقط یک نفر به نام «ویات مارتین» که هشتاد سالگی را پشت سر گذاشته است، هویت واقعی او را می‌داند ولی از افشای آن سر باز می‌زند. ما اطمینان داریم که این نام جعلی حکایت از یک انجمن مخفی روسیکروسیان (فرقه‌ای از مسیحیان 17 و 18 با عقاید فلسفی مرموز) دارد که توسط جنگجوی صلیبی «کریستیان» در سال 1407 تأسیس شده است. روسیکروسیان‌های ژرمنی، پدرخوانده بسیاری از انجمن‌های مخفی از جمله انجمن استخوان و جمجمه محسوب می‌شوند. دور از واقعیت نیست که بگوییم کاهش جمعیت جهان، هدف مشترک همه این انجمن‌های مخفی است.
به طور معمول من زمان زیادی را صرف این مباحث نمی‌کنم اما وقتی به جنجالی که پیرامون لایحه نظام خدمات درمانی اوباما مطرح شده می‌نگریستم، ناگهان به نظرم رسید که شاید رئیس‌جمهور اوباما، نانسی پلوسی و دموکرات‌ها قصد دارند این لایحه را حتما در تاریخ 22 مارس به تصویب برسانند. وقتی در تاریخ 21 مارس در حال تماشای مستقیم جریان تصویب از تلویزیون بودم، مشاهده کردم که تصویب طرح عمدا به تعویق افتاد تا از نظر زمان جهانی وارد روز 22 مارس شویم و بعد لایحه تصویب شد. آیا همه این جنجال‌ها برای این بود که زمان تصویب طرح درست در روز مقدس این انجمن‌های مخفی باشد؟
ترجمه: نعیم نوربخش


کد مطلب: 64216

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/gallery/64216/1/انجمن-های-مخفی-نظام-خدمات-درمانی-اوباما

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir