۰
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۵

تجلیل از خیرین سلامت با مشارکت مکسا

رسول کشت‌پور شهردار منطقه 2 تهران در آیین تجلیل از خیرین سلامت منطقه 2 تهران با خرید 50 میلیون تومان از تابلوهای هنری مکسا به این مرکز کمک کرد.
رسول کشت‌پور شهردار منطقه 2 تهران در آیین تجلیل از خیرین سلامت منطقه 2 تهران با خرید 50 میلیون تومان از تابلوهای هنری مکسا به این مرکز کمک کرد.
به گزارش روابط عمومی مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء، آیین تجلیل از خیرین سلامت شهرداری منطقه 2 تهران با مشارکت مکسا در بیمارستان بهمن برگزار شد.
رسول کشت‌پور شهردار منطقه 2، یوسف مزارعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2، دکتر زینب نصیری مدیر کل سلامت شهرداری تهران، دكتر محسن محور مديرعامل و رئيس بيمارستان بهمن و دکتر سوزان حجت معاون آموزش و پژوهش مکسا در این آیین به ایراد سخنرانی پرداختند.
بر اساس این گزارش در این آیین رسول کشت‌پور شهردار منطقه 2 تهران با خرید تابلوهای هنری مکسا به ارزش 50 میلیون تومان ضمن حمایت از فعالیت‌های این مرکز بر لزوم همکاری‌های مستمر شهرداری منطقه 2 تهران با تشکل‌های مردمی فعال در حوزه‌های سلامت تاکید کرد.
همچنین  دکتر سوزان حجت معاون آموزش و پژوهش مکسا نیز در این آیین ضمن معرفی فعالیت‌های مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء (مکسا) بیان داشت: مکسا بر اساس پروتکل سازمان جهانی در حوزه سرطان در حال فعالیت است و به عنوان نخستین و بزرگترین مرکز ارائه خدمات حمایتی تسکینی در ایران از سال 89 تا کنون توانسته است به بیش از 19 هزار بیمار مبتلا به سرطان ارائه خدمت کند.
حجت تصریح کرد: مرکز مکسا آمادگی دارد با همکاری شهرداری منطقه 2 بحث پیشگیری و غربالگری سرطان را به صورت ویژه در منطقه 2 شهرداری تهران پیگیری کند.
در این آیین از 15 نفر از خیرین سلامت شهرداری منطقه 2 تهران، پزشکان و خیرین همکار با مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء و پزشکان متخصص سرطان بیمارستان بهمن تقدیر شد.
کد مطلب: 104526
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *