۰
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۸

رئال مادرید جدایی مورینیو را تایید کرد

رئیس باشگاه رئال مادرید "فلورنتینو پرز" تایید کرد که "خوزه مورینیو" در پایان فصل با توافقی دو طرفه از این تیم جدا می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، مورینیو در هر کدام از سه فصلی که در رئال مادرید بوده یک جام برده است. این مربی پرتغالی در سال اول حضورش موفق به فتح جام حذفی شد، در ماه مه سال گذشته لالیگا را برد و در آغاز رقابتهای این فصل هم موفق به فتح سوپرجام اسپانیا شد.

با این حساب شکست در رقابتهای اروپایی و نیز شکست روز جمعه مقابل آتلتیکومادرید در فینال جام حذفی فوتبال اسپانیا به معنی پایان کار مورینیو در رئال است.

پرز در نشست خبری اظهار داشت هیچکس اخراج نشده و جدایی مورینیو از رئال با توافقی دوطرفه صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: بعد از گفتگو با خوزه مورینیو تصمیم گرفتیم به روابطمان با یکدیگر پایان دهیم. هم باشگاه و هم مربی فکر می‌کنند این بهترین زمان برای قطع همکاری است. من می‌خواهم از مورینیو به خاطر کار در این سه سال تشکر کنم. او به ما کمک کرده پیشرفت‌های ورزشی مهمی داشته باشیم. ما برای او در مرحله بعدی کاری‌اش بهترین آرزوها را داریم.

بر پایه گزارش ساکرنت، مورینیو به احتمال فراوان به باشگاه قبلی خود چلسی بازمی‌گردد ضمن اینکه "کارلو آنچلوتی" مربی پاریسن ژرمن، اصلی‎ترین گزینه برای جانشینی وی در "سانتیاگو برنابئو" به حساب می‌آید.
کد مطلب: 30735
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *