۰
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۹
وزیر امورخارجه ایران در بیروت به واشنگتن هشدار داد

نقشه تباه اسراییل برای آمریکا

وزیرامورخارجه ایران در بیروت گفت : اسراییل به دنبال این است که همراه خود آمریکا را در باتلاق جنگ خاورمیانه غرق کند .
نقشه تباه اسراییل برای آمریکا

به گزارش خبرنگار اعزامی مردم سالاری ، لحظاتی پیش از «حسین امیرعبداللهیان » وزیر امورخارجه کشورمان با استقبال  «خلیل حمدان» ، نایب رییس جنبش امل ، برخی مقامات ارشد وزارت امورخارجه لبنان و جبهه مقاومت وارد فرودگاه رفیق حریری شد.

حسین امیرعبداللهیان ، وزیر امورخارجه ایران هم گفت : علی رغم  گذشت ۴ ماه از نسل کشی در غزه امروز شاهدیم که اسرائیل به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است. آنچه شاهدیم به لطف مقاومت فلسطین و لبنان و منطقه حاصل شده است.

وی با بیان اینکه رهبران مقاومت در فلسطین و لبنان با درایت و خردمندی عمل کردند، گفت: امروز شاهدیم مقاومت پیروز فلسطین طرح سیاسی را به اسم حماس روی میز قرار داده است. به آمریکا به صراحت گفتیم که در نسل کشی علیه غزه و علیه کرانه باختری از رژیم صهیونیستی حمایت نکند. ما با صدای بلند از ابتدای این بحران غزه گفتیم که جنگ راه حل نیست. 

وزیر امور خارجه افزود: ادامه حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی و نتانیاهو نتیجه‌ای جز شسکت قطعی در پی نخواهد داشت. رژیم صهیونیستی به دنبال این است که آمریکا را همراه خود در باتلاق جنگ در خاورمیانه غرق کند. 

امیرعبداللهیان تصریح کرد: آمریکا باید حمایت از رژیم کودک کش و نسل کش را فورا متوقف کند. حزب الله و مقاومت لبنان با درایت و هوشمندی نقش بازدارنده و تاثیرگذار خود را ایفا کرده است. به همه شهدای مقاومت فلسطین و به ویژه مقاومت لبنان درود می‌فرستیم، درودهای گرم و صمیمانه ایران را به ارتش ملت و دولت لبنان ابلاغ می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران به حمایت‌های قوی خود از مقاومت و لبنان ادامه می‌دهد، ما امنیت لبنان را امنیت ايران و امنیت منطقه می‌دانیم.

امیرعبداللهیان امروز و فردا با مقامات عالی رتبه لبنانی رایزنی خواهد کرد . سفر به دمشق و دوحه در دستور برنامه سفر منطقه ای وزیر امورخارجه ایران قرار دارد. جنگ غزه ، مذاکرات آتش بس و تنش‌های خاورمیانه در دستور کار قرار دارد .

کد مطلب: 211349
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *