۰
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۴۴

رئیس آینده بی‌بی‌سی؟

مدیران ارشد «بی‌بی‌سی تراست» دور هم جمع شدند تا درمورد انتخاب مدیر کل آینده بی‌بی‌سی تصمیم بگیرند.
خبرآنلاین: با توجه به استعفای جرج انت‌ویسل در شنبه گذشته مدیران «بی‌بی‌سی تراست» به دنبال یک مدیر کل جدید برای بی‌بی‌سی هستند.
آن‌ها روز پنجشنبه دور هم جمع شدند تا درمورد انتخاب مدیر کل جدید بحث کنند.
سخنگوی این مجموعه نظری درمورد صحبت‌های گروه نداد و جزئیات آن را مخفی نگه داشت. کریس پتن، رئیس «بی‌بی‌سی تراست» روز یکشنبه در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت این انتخاب در چند هفته آینده صورت می‌گیرد.
نشست روز پنجشنبه در این مورد بود که از میان نامزدهای نهایی که براساس مصاحبه‌ای در تابستان گذشته انتخاب شده بودند، یک نفر انتخاب شود. اعضای ۱۲ نفره هیئت مدیره همچنین درمورد کاندیداهایی که پیشتر با آن‌ها مصاحبه صورت نگرفته نیز بحث کردند.
این اولین نشست گروه پس از نشست روز یکشنبه آن‌ها با تیم دیوی مدیر ارشد بی‌بی‌سی بود. او از استعفای انت‌ویسل (آن هم پس از تنها ۵۴ روز) در روز شنبه مدیریت بی‌بی‌سی را برعهده دارد.
در تابستان گذشته که مدیر جدیدی برای بی‌بی‌سی انتخاب شد، کارولین تامسن رقابت را به انت‌ویسل واگذار کرد و حالا از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی یاد می‌کنند.
اد ریچاردز رئیس آف‌کام نیز یکی دیگر از گزینه‌های اصلی است، او هم تابستان گذشته یکی از چهار گزینه نهایی بود.
در این میان دیوی که همگان فکر می‌کردند پس از مدیریت «بی‌بی‌سی صدا و موسیقی» مدیر «بی‌بی‌سی ورلدواید» شود حالا بیش از همه رقبا شانس انتخاب دارد.
دیگر افرادی که شانس بالایی برای انتخاب دارند مارجوری اسکاردینو است که چندی پیش اعلام کرده بود از شغل خود (یکی از مدیران ارشد بی‌بی‌سی) استعفا می‌دهد، گزینه‌های دیگر تونی هال مدیرعامل فعلی «رویال اوپرا هاوس» و همچنین پیتر فینچان، مدیر شبکه آی‌تی‌وی و مایکل جکسون مدیرعامل سابق «چنل۴» هستند.
هنوز مشخص نیست مصاحبه‌های انتخابی بی‌بی‌سی از چه زمانی شروع می‌شود، اما احتمالا این پروسه از اواخر هفته آینده شروع شود.
کد مطلب: 14112
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *